Twee keer per jaar organiseren we een padeltoernooi voor collega’s: een zomer- en een wintereditie. Hiermee stimuleren we beweging op een leuke en laagdrempelige manier én versterken we onderlinge verbondenheid.
Iedere collega kan zich aanmelden. Of je nu een ervaren speler bent of voor het eerst een racket vasthoudt: iedereen doet mee op zijn of haar eigen niveau.
Daarnaast steunen we ook padeltoernooien buiten de organisatie als sponsor, om sport en vitaliteit breder aan te moedigen.
Deze sportieve middagen versterken niet alleen de vitaliteit, maar ook de onderlinge verbondenheid. En natuurlijk mag een gezonde dosis competitie daarbij niet ontbreken!


